FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

4 Haziran 2009 Perşembe

CANIM YANIYOR!


--------------------------------------------------------------------------------Söylediğin sözlere ben hep inandım..
.Seviyorum seni dedin bunada kandım...
Sahte gülüşlerine niye aldandım?
Bak işte şimdi canım yanıyor...
Sen sev dedinde ben sevmedim mi?
Gel dedinde ben gelmedim mi?
Görmediğim zaman özlemedim mi?
Özlem ateşiyle canım yanıyor..
Belki ararsın diye ben hep bekledim...
ümit ve hasretle yolun gözledim...
Bu yaptıklarını ben hak etmedim...
Aşk acısıyla canım yanıyor...
Unutmak için her yolu denedim..
.Kalbimin yarasını hesap etmedim...
Yaranın üzerine tuzu ekledin..
.Dayanamıyorum artık canım yanıyor...
Mutlu olurum diye sevgiyi seçtim...
Nasıl sevgiymiş bu hayata küstüm...
Gel gör ki halimi kendimden geçtim...
Ayrılık acısıyla canım yanıyor...
Bir daha sevmek mi tövbeler olsun...
Dilerim Allahtan sevgilin olsun...
Seven sen ol,sevmeyen o olsun...
Karşılıksız sevgiden canım yanıyor...

Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

Etiketler:

3 Yorum:

  • saat: 10 Haziran 2009 03:10 , Anonymous http.belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

    merhaba canım çok duygulu bır sıır duygulanmamak mumkun değil

     
  • saat: 23 Haziran 2009 10:51 , Anonymous Adsız dedi ki...

    SELAMA HAYIRLI AKŞAMLAR YALOVADAN SEVGILER

     
  • saat: 22 Ekim 2009 06:33 , Anonymous Adsız dedi ki...

    nasıl anlatırım ben dağdaki üşümüş askerin duygularını.
    nasıl anlatırım caglayanların sesini duymadan
    ben sadece selam veririm böyle duygulu insanlara. selam der deli dolu mert adlı kişi oda ben

     

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa