FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

3 Ocak 2009 Cumartesi

KADINLAR


Sabah uyandığında güneş ne güzel doğar

Gök yüzündeki ufku parlak bir ışık sarar

Kadın üzüldüğünde bir çiçek gibi solar

İlgi şevkat ve sevgi her zaman kadın arar


Kalpleri çok hassastır hemen kırılı verir

Güzel iki çift söze hemen canını verir

Sen bir adım atarsan o dokuz adım gelir

Haklı olsa bile susmasını o bilir


Kadınların en büyük silahı göz yaşıdır

İçindeki mermisi ıslak nemli yastıktır

Saçları ağardığında sebep bile sormazlar

Üzgün oldukları zaman bir suçlu aramazlar


İşkencede görseler saklamayı bilirler

Sevmeye gelincede ölene dek severler

Bir gün mutlu olsalar her gün mutluyuz derler

İstenmediği zaman gitmesini bilirler


Kadınlar üzülmesin değerleri bilinsin

Bir buket çiçek ile gönülleri alınsın

Güzelliği onlara cenabu Allah vermiş

Cenneti bile ayağın altına sermiş

Etiketler:

2 Yorum:

  • saat: 4 Ocak 2009 08:50 , Anonymous Adsız dedi ki...

    canım benim ne de güzel yazmışsın
    allah kadınları melek yaratmış sizler bir meleksiniz canım.....
    FETHİYELİ

     
  • saat: 14 Ocak 2009 13:25 , Blogger MujganAkyuzDundar dedi ki...

    Epeydir denk gelemiyoruz yine. Merak ettim, bir rahatsızlık filan var mı haber eder misin?
    Ben işyeri için yer geziyorum, blog ve siteye zaman ayıramadım pek. Lise derslerini koydurmuyorum, işyeri açma durumu var, altından kalkamayacağım. Çok yorucu oluyor zaten, bir de onla uğraşamayacağım.İyi misin, nasılsın? Sevgilerimi iletiyorum.

     

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa