FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

23 Aralık 2008 Salı

ANNE'NİN YAVRUSUNA NASİHATİ

Doğacağın günü dört göz bekledim
Ne zaman geleceksin diye yolun gözledim
Yüküm çok ağırdı ben hiç bezmedim
Sende anneni kırma canım yavrum

Seni büyütmek için dizimde salladım
Sen ağladığında bende ağladım
Uyuduğun zaman seni özledim
Sakın anneni kırma canım yavrum

Sen büyüdün ama beni küçülttün
Benim gözümde oysa hala çoçuksun
Benim tek dileğim belki okursun
Vereceğin hediye mesleğin olsun

Anne sözlerini yabana atma Seni
ilgilendirmeyeni kafana takma
Aileni utandıracak hiç bir şey yapma
Gurur kaynağımsın canım bunu unutma

Bir gün gelecek benden kopacaksın
Buna anne yüreği nasıl dayansın
Hakaret edilince hemen solarsın
Beni sezgilerimde yanıltma yavrum

Kötü davranışların önüne set çek
Arkadaş çevreni itinala seç
Küçücük yüreğine hep sevgiyi ek
Kalbin kırılsa bile tamirini sen et

Duyduğun her şeye yanılıp kanma
Görmediğin bir şeye sakın inanma
Yalan söyleyeni yanına alma
Ondan duydum demek zorunda kalma

Sorumlu olduğun görevini bil
İnsanları kaybetmeden değerini bil
Kişiliğini ifade eder ağzındaki dil
Diline hakim ol küçüklüğünü bil

Bu yazdıklarımı sakın unutma
Anneciğinin yüreğine hançeri sokma
O benim yavrum değil sakın dedirtme
Verdiğim emekleri harama itme...

Etiketler:

1 Yorum:

  • saat: 23 Aralık 2008 11:23 , Blogger fatoş dedi ki...

    Arkadaşlar bu resim ailemizin yeni üyesi daha 7 günlük Allah uzun ömür versin sana tatlııım

     

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa