FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

29 Nisan 2009 Çarşamba

YALNIZ GECELER

Ah işte o yalnız geceler
Ömürden ömür alan geceler
Karanlık bir odada
başlarsın kendine sorular sormaya
Cevapsız sorular
neden? Niçin diye?
Sorarsın ya kendine
Hele birde havanda değilsen
irdelersin geçmişini yüzüne,
yüzüne vurursun yaşadıklarını.
Seni dinleyen dört duvar
Birde boş yatak,
ıslanmaktan usanmamış
nemli yastık vardır.
Onlar sana cevap veremezler k
i Öylesine çaresizce konuşursun
anlamsız,anlamsız kendi,kendine
İşte o geceler var ya o geceler
uykusuz geceler
Başını ellerinin arasına alıp
hayallere dalarsın ya
kimi ağlar kimide gülersin
İstemessin güneş batsın
gece olsun diye
Yine aynı ızdırap başlayacaktır
çünkü Unutmaya çalışırsın
bazı şeyleri ama olmaz başaramassın ki
hatırlamanın kapısını açar
unutmaya çalışmak.
İsyan edersin niye doğdum?
Niye sevdim? Niye acı çekiyorum?
Bir sigara yakıp derin,derin içine çekersin
Sigarada teselli ararsın oda çare olamaz
sana Kolay değildir unutmak
Çıkmaz sokaktasın
kahrolursun kalbine söz geçiremessin
Yaşamak istemessin nasıl
başaracağımı bilemiyorum ama
unutacağım seni unutacağım...

Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

Etiketler:

1 Yorum:

  • saat: 12 Mayıs 2009 05:40 , Blogger Unknown dedi ki...

    >merhaba abla nasılsın özlettin kendini siteye bakıyorum yoksun acaba bir sorunmu var merak ettim

     

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa