FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

26 Nisan 2009 Pazar

DİPSİZ KUYU kendi şiirim

Dipsiz bir kuyu içerisindeyim

Çırpınıp dursamda çıkamıyorum

Öyle derin yaralar açtın ki

bende Bir türlü tedavi edemiyorum

Bu kadar çekecek söyle ne yaptım?

Ben seni sevdimde hatamı ettim?

Hiç haber vermeden sen çekip gittin

Bu dipsiz kuyuya sen beni ittin

Kendi yaramı kendim saracağım

Karşına bir gün dimdik çıkacağım

Geriye dönüpte sakın af dileme

Bunların hesabını ben soracağım

Dilerim bir başkasını sende seversin

Bana ettiklerini onda görürsün

Cezanı ben veremem Allahım versin

Bana yaptıkların aklına gelsin

Benim yerimde kimse olmasın

Sevipte sevilmemek inan çok acı

Unut boş ver diye düşündükçe

Dayanılmaz hal oldu kalbimde sancı

Benden size tavsiye sakın sevmeyin

Her denilen sözü gerçek bilmeyin

Hak etmediği sürece değer vermeyin

Benim yaşadıklarım inan çok acı

Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

Etiketler:

2 Yorum:

  • saat: 27 Nisan 2009 02:31 , Blogger fatoş dedi ki...

    Şiirimi sesiyle renklendiren azade ye teşekkür ederim

     
  • saat: 2 Mayıs 2009 03:16 , Blogger fatoş dedi ki...

    Olive Tree Guitar Ensemble dediki Merhaba, çok büyük bir blogdur
    Ben, senin, onda ne kadar gayretleri aldığını söyleyebilirdim.
    Yapmayı tut!

     

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa