FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

25 Nisan 2009 Cumartesi

SON MEKTUP ( Gerçek yaşanmış olay)

Beni büyütüp bu günlere getirdin
Söylemek istediğimi sana söyleyemedim
Satırlarımla dile getirdim
Şimdi beni iyi dinle anneciğim

Düştüğüm zaman elimden tuttun
Büyüyeyim diye gözüme baktın
Bir parça ekmeği bana bıraktın
Anaların hası sen oldun anam

Küçücük ufacıktım dizinde salladın
Ben ağladığımda sen de ağladın
Ben eve gelmeyince rahat durmadın
Yollarımı gözleyen sen oldun anam


Her delikanlı gibi benimde hakkımdı
Bir yuva kurupta mutlu olmaktı
Ama bütün bunlar bana yasakt
ıYalan dünyada ömrüm azaldı


Nişan töreninde her şey güzeldi
Akrabalar hepsi toplanıp geld
iAma benim içimde sıkıntı vardı
Mutluluk hevesim yarıda kaldı

Bindim arabaya gezeyim dedim
O. akşam azraili hiç beklemedim
Demir yığınlarını üstümde gördüm
Feryat ettim feryadımı duyan olmadı

Başımın üstünde gölge belirdi
Sen kimsin? Dedim azrailim dedi
Vaktin daralıyor hadi gel dedi
Gencecik bedenimden canımı ald

ıHaber vermeye köye gittiler
Bütün hocaları başıma diktiler
Ak beyaz kefeni boyuma ölçtüler
İşte ben böyle sır oldum anam

Çalıyordu benim için ölüm çanlar
ıSen feryat ettiğinde oda çınladı
Yavrum ! dediğin zaman herkes ağladı
Ölüme çare bulan olmadı

Herkes toplanıp mezarımı kazdı
Alnıma yazıyı Allahım yazdı
Kanlı gözyaşların yanağına aktı
Yine ağlayanım sen oldun anam

Mezarıma gelip sakın ağlama
Yavrum diye bağırıp yürek dağlama
Ben yokum diye kara bağlama
Fatiha okuyanım sen oldun anam


Fatoş derki bir gün bizde öleceğiz
Topraktan geldik toprağa gideceğiz
Ölenin ardından hep dua edeceğiz
ALPAYA rahmet dileyeceğiz
not: Bu şiirimi nişan töreni olduğu gece trafik
kazasında kaybettiğimiz kardeşimin anısına yazdım

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa