FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

20 Aralık 2008 Cumartesi

O benim gizli sevdam


Yüreğimi açın bakın içi sızlıyor,

Yasak bir kurşun girmiş yeri acıyor,

Dokunmayın,almayın dursun yerinde

Söküp alamassınız yeri derinde.


Kurşun değildir bana acıyı veren

Gizli sevdamdır o,kalbime giren

Ben onu kimselere söyleyemedim

Ensonunda onu kalbime gömdüm.


Özlediğim zaman hiç göremedim

Gel dediğin zaman ben gelemedim

Bir kez dahi olsa el süremedim

Gizli sevdam seni ben çok özledim.


Yaşarken ölmek meğer bu imiş

Sevdanın gizlisi acı verirmiş

İnsanı öldürmeyip süründürürmüş

Bu acıyı çekmek kolay değilmiş.


Sevdiğinizi bulduysanız tutun elini

Bırakmayın siz onu bilin değerini

Gizli koymayın sakın adını

Yer vurup,vurup yakar canını ...


Etiketler:

3 Yorum:

  • saat: 20 Aralık 2008 14:01 , Blogger MujganAkyuzDundar dedi ki...

    Şiirin güzelliği yanında renk ve resim seçimleri, sunumlarıda çok güzel.Tebrik ediyorum.Sevgiler..

     
  • saat: 22 Aralık 2008 11:13 , Anonymous Adsız dedi ki...

    çok güzel harika bir şiir sizi tebrik ediyorummmm. inşallah devamını sürdürürsün çok hoş olmuşş.başarıların demanı diler tüm güzellikler sizinle olsun arkadaşımmmmmmm

     
  • saat: 9 Şubat 2011 08:20 , Anonymous Tugram dedi ki...

    Yüreğine saglık harika şirleriniz

     

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa