FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

26 Kasım 2008 Çarşamba

ŞEREFSİZSİN SEN

Bir insan bu kadar kalpsiz olamaz
Eğer vuracaksa arkadan vurmaz
Bu yalan dünya sanada kalmaz
Su katılmadık şerefsizsin sen

Aldığın rolünü çok iyi oynadın
Ben ise her dediğin söze inandım
Tipini görünce adamsın sandım
İnsanlık ayıbı şerefsizsin sen

Beni ağlatmayı marifet bildin
Kendini sürekli tepede gördün
Bencilliği ise ilke edindin
Daha ne diyeyim şerefsizsin sen

Çıkmaz bir sokağa attın ki beni
Yürümek istedikçe sürünüyorum
Belki vicdanın rahatsız olur
Vicdanı olmayan şerefsizsin sen

Bu işler sırayla bunu bilirsin
Karşına bir gün birisi çıksın
Bana yaptığını o sana yapsın
Kıymet bilmeyen şerefsizsin sen...

Etiketler:

1 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa