FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

16 Aralık 2008 Salı

ÇEK GİT DÜNYAMDAN


Kim sin Sen ki? bu kadar havalanıyorsun

Nesin sen ki? bir kuldan kulluk istiyorsun

Hiç düşündün mü?Senin kitabında insanlık var mı?

Aldığın bed dualar yanına kar mı?


Sanki dünyayı sen yaratmışsın

Tipine bakıpta seni adam sanmıştım

Çek git dünyamdan istemiyorum seni

Vurduğun yetmedimi öldürme beni.


Saf,temiz duygularımla oynadın gitti,

Yeter artık tavırların canıma yetti,

En çokta aldatılmak zoruma gitti,

Yüreğimden sildim seni bu sevgi biittii.


Bunca yıl ben senin kahrını çektim

Ne zaman gelir diye yoluna baktım

Gördüğüm her şeyi görmezden gelip

Belkide ben seni fazla şımarttım.


Sana ceza vermek elimde olsa

En ağır cezayı vermek isterim

Benim canımı sen nasıl yaktınsa

Seninde yandığın günü görmek isterim..

.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa