FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

3 Eylül 2009 Perşembe

SEN VURDUN YA BENİ....


Seni tanıdığımda mutlu biriydim,
Yaşamımda sanki rüya gibiydin,
Pembe düşlerimin kralı sendin,
Oysa sen arkamdan vurdun ya beni...
Özlemlerin içinde özlenen sendin,
Umut ve hasretle bekleyen bendim,
Acı ve ızdırabı kalbime gömdüm,
Sahte duygularınla vurdun ya beni...
Gül oldum açamadan goncada kaldım,
Söylediğin sözlere nasıl inandım,
Sudan çıkmış balık gibi karaya vurdum
Acımasızca vurdun ya beni...
Saf temiz duygularımla yanında oldum,
Mutlu olacağım diye hayaller kurdum,
Bir haber alamayınca deliye döndüm,
Vefasızlığınla vurdun ya beni...
Hep fedakarlıkları benden bekledin,
Derdim bir idi bine ekledin,
Gidiyorum ama dönerim dedin,
Ayrılık acısıyla vurdun ya beni...
Yalan dünya baki değil sana da kalmaz,
Akan gözyaşlarımı denizler almaz,
Yaram çok derindir sarsanda olmaz,
Yaralı kuş misali vurdun ya beni...
Aşk çok acıymış farkına vardım,
Yaşadığım aşktan dersimi aldım,
Yetim kalan çocuk gibi ben yalnız kaldım,
Vicdansız bir şekilde vurdun ya beni...

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa