FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

22 Kasım 2008 Cumartesi

BU AKŞAM EFKARLIYIM



Dokunmayın bu akşam bana
unutmak istiyorum bazı şeyleri.
Çoçuk olmak istiyorum
günahsız,herşeyden habersiz,sevilip sevilmeyi çıkarsızca iliklerime kadar yaşamak istiyorum.
Kahpe felek bu akşamlık
bedenimin çevresine ördüğün
demirden duvarları yıkmak istiyorum.
Küçücük yüreğimdeki gizli sevdamı
haykırmak istiyorum.
Bırakın! neolur bırakın
çok şeymi istiyorum?
Bir gecelik sarhoş olmak istiyorum.
Söylemek isteyipte söyleyemediğim
kelimeleri haykırmak istiyorum.
Kalbim sancıyor öyle sancı ki
tüm bedenimi sarıyor.
Neden bu acıları çekiyorum?
Suçmu işledim.
Birini sevmek,özlemek suçsa suçluyum
Kalbime söz geçiremiyorum.
Sevdim anlıyor musunuz? Sevdim.
Ama kimseye söyleyemiyorum
kalbime gömdüm.
Suçumun karşılığında ceza verecekseniz sökün alın kalbimi
Alın ne olur sancılara dayanamıyorum.
Sevmenin karşılığı acı çekmekmi?
Hani sevip sevilince mutlu olacaktım.
Niye o zaman bu ızdırap sancı niye?
Dayanamıyorum artık
anladım ki çıkmaz sokaktayım.
Eh! kahpe felek bana bu sevgiyide çok gördün ya
Al senin olsun ben pes ettim
sen kazandın.
Bünyem kaldırmıyor artık tek çare unutmak,unutmak,unutmak...

Etiketler:

1 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa