FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

22 Kasım 2008 Cumartesi

SEN BENİ HİÇ BİR ZAMAN HAK ETMİYORSUN !



Sana ne söyledimse inandıramadım
Sana ne yaptımsa yaranamadım
Sana değer verdim değer almadım
Sen beni hiç bir zaman hak etmiyorsun

Beni fazlasıyla yordun be gülüm
Sürekli düşünmeden kırdın be gülüm
Hançeri kalbime vurdun be gülüm
Sen beni hiç bir zaman hak etmiyorsun

Sevgimi aldın oyuncak yaptın
Belki de ben seni fazla şımarttım
Gözümün önünde beni aldattın
Sen beni hiç bir zaman hak etmiyorsun

Yaşama sevincimi aldın elimden
Kalbimi söktün aldın yerinden
Hançeri çok fazla vurdun derinden
Sen beni hiç bir zaman hak etmiyorsun

Ben Allah değilim ceza veremem
Yaptıklarına artık göğüs geremem
Ne kadar yalvarsanda geri dönemem
Sen beni hiç bir zaman hak etmiyorsun

Etiketler:

2 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa