FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

14 Ekim 2009 Çarşamba

MUTSUZ KADININ İSYANI

Şu garip dünyada yaşadıklarımı
anlatmaya kalksam anlatamam ki.
Kağıtlara değilde dağlara yazsam
dağ yerinden oynar dayanamaz ki.

Mutluluk geçerken uğradı bana.
Bir gün güldürüp beş gün ağlattı
Üzüntü ise demir attı şu bedenime
Sahipsiz liman gibi bana yanaştı.

Madem allahım gülmeyecektim
Şu garip kulunu niye yarattın
Taşıyamayacağım yükleri verip
Her gün her gece niye ağlattın

Gözlerim davacı benden
Pınarları kurudu
Kalbim davacı benden
Hem gelen hemde giden vurdu


Şu kahpe dünyada her şey beni buldu
Yaşamım sanki ölüm çukuruydu
Yaydan çıkan oklar kalbime vurdu
Sanki dönen dünya bir anda durdu

Bunları yaşayacak ne suç işledim?
Ben böyle yaşamayı hiç hak etmedim
Mutluluk nasıl bir şey? Acaba dedim
Ara sıra uğrasın diye dualar ettim

Sevdim ama sevilemedim
Güldürdüm ama ben gülmedim
Bu yaşadıklarıma kadermiş dedim
Ben herkesi kendi kalbim gibi bildim

Var mıdır benim gibi hayata küsen?
Var mıdır benim gibi göz yaşı döken?
Var mıdır benim gibi ızdırap çeken?
Var mıdır benim gibi maskeli gezen?

Mutluluk maskesini yüzüme taktım
Mutlu olan insanlara karşıdan baktım
Bu koca dünyada cefa ben çektim
Bu dünyaya gelmekle çok hata ettim

Allahım kalbimi camdan mı yaptın?
En ufak darbede kırılı veriyor
Bedeni mi ise taş mı yarattın?
Buyaşadıklarıma nasıl dayandım

Etiketler:

1 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa