FATOŞ'UN BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

ŞİİRLERİMİ YAZILARIMI RESİMLERİMİ HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN SEVGİLERİMLE...

20 Ekim 2009 Salı

BEN SENİ ÇOK AMA ÇOK ÖZLEDİM


Gittiğin günden beri ne aradın ne sordun
Bende senin adını vefasız aşkım koydum
Hergün gelirsin diye hep yolunu gözledim
Ama ben seni çok ama çok özledim
Sensiz yaşamanın hiç bir tadı kalmadı
Allahıma çok yalvardım ama canımı almadı
Ne olurdu sanki bir kez daha görseydim
Ama ben seni çok ama çok özledim
Hayallerimde sanki yanımda yürüyorsun
O küçücük kalbimin içinde duruyorsun
Her zaman her yerde arar seni gözlerim
Ama ben seni çok ama çok özledim
Yetmedi mi bu kadar bana acı çektirdin?
Dön gel artık ne olur benliğimi yitirdim
Çiçek bahçesinden sana güller derledim
Ama ben seni çok ama çok özledim..
Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

Etiketler:

1 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa